Co zrobić gdy iMessage wysłane na Twojego iPhone nie pojawia się na Twoim Mac’u.

Krok pierwszy

Włącz aplikację „Wiadomości” z Twojego docka.

234317-128.png

Krok drugi

Wybierz „Preferencje” z menu w lewym górnym rogu

Zrzut ekranu 2018-04-24 o 16.13.14.png

Krok trzeci

Wybierz zakładkę „konta”.

Zrzut ekranu 2018-04-24 o 16.png

Krok czwarty

Wybierz swoje konto iMessage z lewej strony okna.

Potwierdź, że wyświetlony Apple ID jest taki sam jak ten który jest zalogowany w iPhonie. Jeżeli nie, kliknij „wyloguj się” i zaloguj się ponownie poprawnym kontem Apple ID.

Potwierdź, że Twój numer telefonu jest wybrany z listy „Twój adres dla wiadomości” 

Jeżeli nie widzisz swojego numeru telefonu, kliknij przycisk „Wyloguj się”, potwierdź swoją decyzję ponownie klikając „Wyloguj się” i wyjdź z aplikacji wciskając na klawiaturze Command+Q i podążaj kolejnymi krokami.

Zrzut ekranu 2018-04-24 o 16.png

Zrzut ekranu 2018-04-25 o 14.59.22.png

Zrzut ekranu 2018-04-25 o 14.png

Krok piąty

Włącz FaceTime klikając na ikonę w Twoim docku

Wybierz Preferencje w lewym górnym rogu

Wciśnij przycisk „Wyloguj się”

Krok szósty

Na każdym Twoim urządzeniu z iOS które korzysta z Twojego konta iMessage, uruchom „Ustawienia” z ekranu głównego Twojego iPhone/iPada, wybierz „Wiadomości” z menu Ustawień, następnie kliknij na „Wysyłka i odbiór”

 

 

 

 

 

 

 

 

Naciśnij na Twój Apple ID na górze menu iMessage i wybierz „Wyloguj” w okienku które Ci wyskoczy.

 

 

 

 

 

 

 

 

Krok siódmy

Tak samo jak z iMessage, analogicznie musisz wylogować się z konta FaceTime. Procedura jest taka sama.

 

Krok ósmy

Następnie powróć do „Ustawień”, otwórz zakładkę „Wiadomości” ponownie, a tam wejdź w „Wysyłka i odbiór” i wciśnij „Używaj Apple ID dla iMessage”.

Zaloguj się za pomocą swojego Apple ID i upewnij się że Wszystkie adresy z których chcesz korzystać są widoczne na liście.

Krok dziewiąty

Teraz możesz otworzyć „Wiadomości” na Twoim Macu, wejdź w „Preferencje” z menu w lewym górnym rogu, przejdź do zakładki „Konta” i zaloguj się za pomocą swojego Apple ID i tak samo jak na telefonie, upewnij się że wszystkie adresy są poprawne.

Gdy zalogujesz się ponownie, powinieneś zobaczyć swój numer telefonu w polu „Rozpoczynaj nowe rozmowy z: „. Upewnij się że Twój numer znajduje się w odpowiednim miejscu i znów będziesz mógł korzystać z iMessages na Twoim Macu!.

Nie zapomnij zalogować się również na swoim koncie FaceTime.